Coastal and Fishing Scene
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem)

3 posters

Go down

poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Empty poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem)

Post by sprayartman Tue Feb 03, 2009 4:32 pm

poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Mary_m10
git is ane fae mither auther unknow or u micht ken Jim (puggie =monkey) still caud puggie nuts doon this way
sprayartman
sprayartman
Bosun

Number of posts : 71
Flag : poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Sidebar-feed-VIP
Photos : 29
Moods : poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Devilish
Registration date : 2009-01-22

http://www.kingdomsprayart.com

Back to top Go down

poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Empty Re: poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem)

Post by young ronnie Tue Feb 03, 2009 4:41 pm

Good one Geordie....the perfect gift for the woman who has everything !!
young ronnie
young ronnie
Skipper

Number of posts : 192
Flag : poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Sidebar-feed-VIP
Photos : 80
Moods : poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Devilish
Registration date : 2009-01-11

Back to top Go down

poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem) Empty Re: poem aboot wit a loone brocht back fae yermooth efter the drave (pittenweem)

Post by Jim Wed Feb 04, 2009 4:55 am

No George but a good ane jist the same. I will need tae look oot some and get them posted
Jim
Jim
Uploader

Number of posts : 481
Registration date : 2008-12-30

Back to top Go down

Post by young ronnie Thu Feb 05, 2009 4:04 am

Aye Jim,there's an auld retired lad fae up your wey (Lossie I think) that writes a bittie poetry noo and again,cannae for the life o' me remember his name though but I'm shair you'll ken him fine.If ye can find ony o' his stuff put it on here,I've heard tell it's very good. Wink
young ronnie
young ronnie
Skipper

Number of posts : 192
Registration date : 2009-01-11

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down